Het was in vele opzichten een zonnige zaterdag bij Vitesse waarop de meeste teams zich presenteerden aan het thuispubliek.

Op deze startdag werd ook Remco den Otter gepresenteerd die samen met Rien Graafland en Bart van der Waal de selectie onder zijn hoede neemt.

Remco is een kind van de club en een korfbalnomade die weer op het oude nest terugkeert.

.

Het wordt een interessante veldcompetitie waarbij zowel Vitesse 1 als 2 in de hoofdklasse opereren, een ongekende start op dit hoge niveau voor de Barendrechters.

Tevens werd het contract met hoofdsponsor Cazdak feestelijk verlengd. Directeur Pieter Roterman, ook al een kind van de club, is al vele jaren een trouwe en actieve hoofdsponsor, waar Vitesse uiteraard zeer blij mee is. Het contract werd met drie jaar verlengd en dat gebeurde onder het toeziend ook van de voltallige selectie.

Vitesse wil Cazdak in het algemeen en Pieter Roterman in het bijzonder hartelijk danken voor de financiële steun in al die jaren.