Beste leden, ouders en andere belangstellenden,

Nog maar een paar nachtjes slapen en dan is het zover: de jubileumdag vanwege ons 90 jarig bestaan als korfbalvereniging.

Jubileum pubquiz

Afgelopen vrijdag vond deze plaats in een bomvolle kantine. Na een zinderend slot, mocht Omnicientos zich tot winnaar kronen en de eeuwige roem opstrijken.

Feestelijke dag

A.s. zaterdag 1 juni spelen zo veel mogelijk teams thuis en zullen er activiteiten zijn rond de wedstrijden. We sluiten de wedstrijddag om 17.00 uur af met een wedstrijd van ons vlaggenschip op het hoogste niveau (Hoofdklasse) dat we als vereniging ooit hebben behaald. We zouden het geweldig vinden als iedereen massaal richting De Bongerd komt om dit feestje met ons mee te vieren.

Samen eten

En dat gaat wel lukken, want aansluitend is er de mogelijkheid om gezellig een vorkje mee te prikken op ons “food court”; er zal voor ieder wat wils zijn. Meer dan 300 (!) mensen hebben zich hiervoor opgegeven, dus als die allemaal het eerste komen aanmoedigen, hebben we ook een all-time clubrecord qua aantal toeschouwers bij een thuiswedstrijd op de Bongerd.

Mocht je je niet hebben opgegeven voor het eten en toch mee willen doen, kun je je op de dag zelf nog aanmelden. Dat wijst zich vanzelf.

Let op: als je 18 jaar of ouder bent, krijg je een bandje bij aankomst, zodat je ook alcohol kunt nuttigen. En als je je voor het eten hebt aangemeld, krijg je bij binnenkomst (of na het douchen voor de spelers) een stempel.

De keuken zelf is vanaf 16.00 uur gesloten (laatste bestellingen voor de keuken tot 15.30 uur).

Tot slot – op de dag zelf kun je bij vragen altijd iemand aanschieten van het bestuur of de jubileumcommissie. Zij zijn te herkennen aan overduidelijke naamplaatjes.

En als iedereen rond 22.15 uur wil helpen opruimen, is dat ook zo geregeld!

Rest mij iedereen een geweldige jubileumdag toe te wensen met hopelijk goed weer!🧡🖤

Hartelijke groet namens het bestuur en de jubileumcommissie,

Willem Booij

Voorzitter KV Vitesse