Beste leden, sponsoren en andere betrokkenen van KV Vitesse,

Met veel trots en voldoening wil ik mede namens mijn mede-bestuurders het sportieve en jubileumjaar van onze mooie club KV Vitesse afsluiten. Het was een jaar vol uitdagingen, successen en prachtige momenten die we samen hebben beleefd en gevierd.

Veel plezier en passie

Het afgelopen seizoen hebben onze teams laten zien waar KV Vitesse voor staat: doorzettingsvermogen, teamspirit en passie voor de korfbalsport. Van de allerjongste jeugdteams tot aan de senioren en G-teams, iedereen heeft zich ingezet om het beste uit zichzelf en het team te halen. Zowel in de veld als in de zaalcompetitie heb ik wedstrijden van onze jeugdteams bezocht, het plezier en fanatisme wat ik daar regelmatig aantrof van spelers en coaches is geweldig om van dichtbij mee te maken.

Mooi feest

Dit jaar markeerde ook ons 90-jarige jubileum, een prachtige mijlpaal die we met gepaste trots hebben gevierd. De festiviteiten waren een groot succes, mede dankzij de inzet en betrokkenheid van veel van onze leden, vrijwilligers en sponsoren. Een jubileum wat door een keihard werkende kerngroep naar een groot succes is gedirigeerd.  Het hoogtepunt was zonder twijfel het jubileumfeest op zaterdag 1 juni, waar we samen met veel oud-leden terugblikten op de rijke historie van onze club en de vele herinneringen die we door de jaren heen hebben opgebouwd. De aanwezigheid van deze oud-leden, de anekdotes en de sfeer maakten het samen met de aandacht van de vele genodigden tot een onvergetelijk evenement.

Dank je wel!

Ik wil van deze gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken die heeft bijgedragen aan dit bijzondere jaar. Onze vrijwilligers, die talloze uren hebben geïnvesteerd in het organiseren van wedstrijden, trainingen, activiteiten en het bezetten en runnen van onze accommodatie en clubgebouw D’n Otter. Onze sponsoren, wiens steun essentieel is voor het voortbestaan en de groei van onze club. En natuurlijk jullie, de leden en ouders van leden voor jullie toewijding en enthousiasme op en naast het veld.

En met de blik vooruit

Met het afsluiten van dit bijzondere jubileumjaar kijken we vol vertrouwen naar de toekomst. We zullen blijven werken aan de verdere ontwikkeling van onze spelers/teams en de organisatie van onze club. Sfeer, familiegevoel, inclusiviteit, innovatie en verbetering staan centraal, zodat KV Vitesse ook in de komende jaren een plek blijft waar sportieve ambities en de zo typerende Vitesse cultuur hand in hand gaan.

Tijd om op te laden

Nu gaan we allemaal hopelijk lekker onze zomervakantie vieren, laten we deze gebruiken om even bij te komen en de sportieve en organisatorische batterij op te laden voor het volgende veldseizoen. We zien jullie graag terug op het veld, als trainer of speler, vrijwilliger of sponsor, klaar voor nieuwe sportieve uitdagingen en hopelijk opnieuw een geweldig Vitesse jaar.

Met sportieve groet,

Willem Booij