Info-avond voor scheidsrechters op maandag 9 september

Op maandagavond 9 september organiseert de scheidsrechterscommissie een informatie-bijeenkomst voor beginnende scheidsrechters. Deze avond is in eerste instantie bedoeld voor onze huidige lichting A-spelers en -speelsters, maar uiteraard ook voor andere leden die graag willen worden bijgepraat over de beginselen van het fluiten.

De avond zal met name gaan over wat je als scheidsrechter moet doen als je voor het eerst wedstrijden gaat fluiten. Onze A-spelers worden ook aangewezen om wedstrijden te fluiten dus voor hen is dit een zeer welkome avond. Maar ook spelers en speelsters uit andere teams – seniorenploegen maar ook B-spelers en -speelsters – zijn uiteraard welkom. Ook ouders die eventueel bereid zijn wedstrijden te leiden (graag!) zijn zeer welkom.

Onze Vitesse-scheidsrechters Marijn de Groot en Remon Coolegem zullen deze avond geven. We hopen velen van jullie te zien. Omdat we goed voorbereid moeten zijn als we wedstrijden gaan fluiten, omdat we dat verplicht zijn aan onze eigen teams en aan tegenstanders en omdat het leiden van wedstrijden gewoon leuk is.

Samenvattend:

Dag       Maandag 9 september

Tijd        19.30

Voor wie             A-spelers en -speelsters en iedereen die beginnend scheidsrechter is

Waar     In D’n Otter

Zet het in de agenda en tot maandag 9 september!

De arbitragecommissie